Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

uppdatering

Av anna loorentz - 5 juni 2008 07:12

 

Jag va hos bm för den där yrseln. Jag hade lite lågt blodtryck och äggvita i kisset. Hon trodde de va urinvängsinf. Men de va de inte. Har gått över nu iaf.


Flytten har gått bra. Skönt att vi fick en vecka på oss.

Bella och Hinken har varit guld värda!. hjälpt till varje dag. Bella med sällskap och Hinken med flytt och tapetsering. TACK!

Pappa tapesterade med i två dagar. De slet som djur :).

Men nu e de fint iaf.


Just nu håller de på med nytt kakel, va ingen höjdare det vi hade så vi fick nytt, och så målar de i halen och köket.

Kommer bli kanon. Blir tyvärr inte klart förrän måndag med köket. Men äntligen kan vi få upp lite lampor och sånt i hallen iaf.


Blev skitbra med de nya möblerna i vardagsrummet. Ska bli gardinupphängning i eftermiddag.

Letar efter ett snyggt marimekkotyg till sovrummet. Vill ha en rak kappa i fönstret. tycker om de nya stora :).


Perfekt med ett extra rum iaf. Vi kallar de greenroom.

Innan var hela lägenheten gul!. nu råkade den bli beige halva och grön den andra delen hehe.


Vi har balkong i köket vilket är helt underbart!. Utnyttjas mer än någonsin.

Planterade blommor i går så de blev så fint så.


I dag går jag in i v 37!. heeelt sjukt.

Men jag är ett nervvrak. Kan ju inte va hemma på dagarna nu när de målar och sen sover jag inte på nätterna. Fatta att man får sjuukt ont i höfterna!.

Värmedyna e guldvärt framåt småtimmarna.

Svullen?! Svar ja!.

Kläder?! Svar Nej!

Älskar värmen?! Svar Eh NEEEEEJ


Idag ska jag va hos mamma en stund. Ja hon e inte hemma men katterna e :). Har redan kelat med en av dem. Men varför ska de sätta ut klorna i knät när de gosar!. Man pallar ju inte ha dem där då. :(


I dag ska vi till barnmorskan iaf. Mäta lite å så. Tycker magen har trillat ner lite, den kikar fram var jag än ha på mej. Och så är den tung.

Kommer lite slem nu med hoppas proppen håller på att lossa. :)


Så nu har jag uppdaterat rätt bra tycker jag :).

Ha en bra dag i solen ni som kan :)!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards