Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

tavlan

Av anna loorentz - 5 maj 2009 22:05

Jag har målat en tavla.

En Magnus Uggla tavla! Fast personligen tycker jag han ser ut mer som Gene Simmons i Kiss. hhaha.

Men skit samma jag vet att det är Uggly iaf. Min allra första så det är ändå en rätt bra tavla för sakens skull.


Nu har jag rå läst min englska bok. Det tog mej halva boken att fatta att varannat kapitel handlade om en det det andra om en annan.


Nu skulle jag skriva samman allt och sökte på författaren.

JAG HAR LÄST GRABBEN I GRAVEN BREDVID!!!!!!!! HAHAHAH

På engelska, och jag har inte haft en aning... såååå störd

 
 
becca

becca

5 maj 2009 23:36

jag vill se tavlan! :D

http://rronnysdother.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

6 maj 2009 06:55

Nej, har du läst den och inte fattat de hahaha.
Tur du går engelska kurs.
Kram

 
Lisa

Lisa

6 maj 2009 13:58

Ha ha ha! :) jag skrattar i ihjäl mej!

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fridis

7 maj 2009 14:42

Haha det är inte helt okej faktiskt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards