Alla inlägg under april 2008

Av anna loorentz - 29 april 2008 16:18

på första föräldrargruppsmötet.


Mycket trevligt och givande måste ja säg.


Fick bli en glass på torget efteråt :)


Snart ska vi till huset. Får se om de blir en liten promenad i mörrum city med.!

Av anna loorentz - 29 april 2008 10:15

Nu har jag sovit en stund.

Behöver duscha men har hängt kläder på linan :(


Bm ringde. Hon va lite skum över att magen va så hård. Och sa att du får inte vara rädd för att åka in.. jag bara ja ja :)


Men de vill jag inte. Är abolut inte dags för de så jag tror bara bebisen vill skrämma mej lite.

Kom som mest i morse när jag lyfte tvätten. Kanske de påverkade att.. Stickingarna då inte den hårda magen, den har hållt på så ett tag.


Hon sa att jag kunde ha en hårt arbetande livmoder. Ja de är väl tur något arbetar på denna kropp haha.


Måste iaf gå upp och hämta tvätten innan tolv.


Av anna loorentz - 29 april 2008 07:09

Sitter just nu och äter frukost nummer två.


Tvättar med, och så klart e vår tummlare trasig.


De sticker som f*n ner till idag. Vet inte vad de kan bero på. ;(

Av anna loorentz - 28 april 2008 19:43

I kväll börjar en ny serie på ettan. Sthlm heter den och de är snygg brodern i eva och adam (de små). Ska lätt undersökas om de är nått att ha.

Börjar halv nio till kvart över nio. Sån sunken tid! Alla andra program börjar ju nio sen. Kommer missa inledningen av CSI!

Skit samma .


VI va på sånt där möte med. Ap varmt och mycket folk. Mycket bra info men fattade inte allt. Men lite ska vi nog kunna komma fram till iaf.


Handlat har vi med gjort. De där billiga jag hittade i reklamen :)


Jag skulle ta bröd. Valjegrova, Mogge skrek rätt ut! Jag tog ett bröd med avlång kant?! den ska va rak. ehhhh hahaha.


AAhh mormor e sjuk med. lunginflammation. Och vi som ska till Ullared. Hon ville gärna ändå men jag sa att hon måste känna efter noga de är tungt att gå där dålig. Men hon har fått pencillin iaf. Stackarn har alltid de ;(



Av anna loorentz - 28 april 2008 15:10

Jag har ju faktist varit ute under graviditeten. Här kommer en bild från senaste festen. Min fest väst kom fram helt klart!

Nej den har aldrig varit med ute hehe.


För er som missat den så ska jag berätta historien.

Jag mamma och Roger satt och kollade på tradera. Då dök västen upp vi skrattade åt den för att den va så ful och att mamma skulle passat i den.

20 kr kostade den. Men vi bjöd alltså inte på den..då!!

När sedan julafton kom fick jag ett mjukt?! paket av mamma och ROger. Chockerande bara där haa. Så ligger västen där! hahaha fatta vad jag skrattade. Sen har den varit standard på alla våra fester. Inte många som inte provat den.

Av anna loorentz - 28 april 2008 15:00

nu har jag vatt och röjt på stan en stund med girlsen.

Fick bli bönan mat hemma hos emelie.

Skönt att komma ut en stund och döda några timmar!


Hemma en stund sen i väg igen. Alltid e de nått ;)


Onsdag e de dags för Ullared :)

 Ska shoppa loss som tusan!.


Nu ska jag kolla reklamen, se om man hittar ngt billigt. Har ju tid att besöka många affärer hehe.

Av anna loorentz - 28 april 2008 10:13

jag berömmer mej själv! :)


Har redan dammsugat och nu håller jag på att laga mat tills i eftermiddag!

Kycklinggryta. Har inte allt hemma men man kan ju alltdi gör de trista förarbetet och bryna kyckling och lök!


Ska diska nu sen en sväng på stan med lisa och stina å viggo


Av anna loorentz - 28 april 2008 09:30

äter frukost nu!

Har sovt längre än jag gjort hela helgen.

Försöker planera upp dagen. Är redan rastlös.

Får gå ut en sväng sen iaf. Men de känns redan drygt.

Emilie! varför bor inte du kvar i stan så man kunde hängt med dej? ;(


Vi ska på informationsmöte med f-kassan i kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards