Alla inlägg under januari 2008

Av anna loorentz - 31 januari 2008 09:13

Tja!


Var och kollade bil i går. Svårt de där.. En som var cool inuti men mindre prakisk för mej att köra eftersom den är för lång i fronten. Gillade iofs ändå inte den bilen så mycket innan. Lite förmycket buss utseende.  Eller en som passar mej perfekt fast ser inte lika cool ut. Men ändå helt okej.

Spelar verkligen bilmärket någon roll?? Eller kan man inte köpa en som man verkligen kände de här är rätt fast de kanske inte är de mest populära märket?


Blev faktist ledsen i dag.. Var glad att ringa å berätta att jag hade äntligen hittat en som passar.


Skit samma.., De är jag och Morgan som ska ha den iaf.


Var och fikade hos en vän i går som vi inte träffar så ofta! Alltid lika trevligt.


Nus ska jag snart på stan å sen jobb!


HEJ!


Av anna loorentz - 29 januari 2008 10:45

Jag vet inte vad jag ska skriva..


Jag har fått ett bälte :) Min nya vän. Hoppas de hjälper lite iaf.


Seg som en segråtta är jag i dag med. trött..



Av anna loorentz - 27 januari 2008 20:01

Jag skulle lätt varit med där! Hade kunnat alla låtar.. eller nått


hahah nu va de en som skulle sjunga med i en låt som var på engelska. Men han sjöng på svenska. Han gick inte vidare om någon undrar just då.. Men fick en chans till sen.. en låt på svenska haha


Vad alla sidor är tradiga som man är ute på nätet när man ska kolla på saker man behöver köpa. Står ju inga priser! Irriterande.


AA va de är synd om mej då! Jag har ont om någon undrar eller har undgått de ;)




Av anna loorentz - 25 januari 2008 09:40

Idag ska jag fika!

mycket ovanligt för att vara mej faktist. ;)


Lyssnar på Uggla.. Har kommit in i en Uggla period nu.

 Men de ska vara de gamla skivorna så klart. Med barnförbjudna texter som man ändå gick och nynnade på när man var tre hihi..

 Och så ska man ju spela musik för mullvad. Den kommer säkert sjunga Uggla när den kommer ut.. Hoppas de :D


Kan man säga den? Det låter så opersonligt. Vad ska man säga egentligen...?

Kallar den för mullvad men de kan man ju inte skriva hela tiden..



Av anna loorentz - 24 januari 2008 10:43

Att han kan va så bra.. fattar de inte!


Han har lätt skrivit en sång som skulle kunna vara nationalsången:

Moder Svea. Den är nästan så man ryser.


En av hans coolaste text rader är från rembrandt: (en dam som nått ålders höst)

Å du ligger där med dina hängigt slappa ledsna taxöron till bröst.


Stora påsar under ögonen, trippel haka och mustasch


Ni ser vad vi har att vänta oss brudar!


mor

Av anna loorentz - 23 januari 2008 17:24

Mamma! Du behöver inte vara orolig jag lever.. Fast jag inte ringt idag. Har jobbat andra tider ;)

hmm

Av anna loorentz - 23 januari 2008 17:13

Nu spelar Sverige handboll.. pallar inte kolla. Har  en rolig karl som ligger och sover framför tv:n. Han börjar likna mej.. Gud vad tråkig jag är egentligen :)


Fick en chock när man läste text tv i dag med..Synd..


Var tog den fina solen vägen? Ingen som vet? Ingen som vet?

Försöker äta lite mindre godis med.. Vill inte bli som en flodhäst redan..


Jag sitter och äter töntiga nötter som jag inte ens gillar.. BLÄ!

 Men jag är ju såå sugen..


Dagens bästa:

*Gjort köttfärssås.

*Klarat mej utan godis i tre dagar..


Dagens sämsta:

*Att jag är så sugen på godis.

*REGN!

Av anna loorentz - 22 januari 2008 20:39

Tack Lisa. Har inte kunnat bestämma mej hur det ska stavas så jag har blandat de lite :)

 Men nu vet jag rätt!

Ovido - Quiz & Flashcards