Alla inlägg under maj 2008

Av anna loorentz - 26 maj 2008 13:22

Håller på här hemma nu.. svårt.


Behöver vila en stund emellanåt med känner jag.

Tycker jag är darrig mycket i kroppen. De e otäckt. Vet inte vad de kan bero på...


Illa börjar man må med.. hela tiden typ.. drygt.

Snart över :)..

I går va de en månad kvar!.. COOOLT!

Nästa gång de är den 25:e är de lixom dags på nått vis, fast den lär ju bli försenad.. man får ställa in sej på de.

De gör inget. Den som väntar på nått gott ... :)


Av anna loorentz - 25 maj 2008 15:35

Jag ska aldrig mera äta!! fyy fämtan magen e som en nypumpad fotboll :).


Ja jag ska inte äta på ett par timmar iaf hehe..


Buffé varför ska man alltid vrål äta! och vilka efterrätter de va..


HAHAH nu e  de illa med magen förresten. Skulle kissa innan och kunde knappt torka mej! Kommer inte ner haha.


LINDA BLOOOOM! jag har skrivit massor med gånger att vi ska flytta :).. du är hjärtligt välkommen på fika när som helst. Vi bor bara uppför backen.


Och alla andra med för den delen!


Har ni sett i tidningen om han/hon som ska ha barn?! uuurk.

Förredetta kvinna som lever som man men helt plötsligt ska ha barn.. skuuuumt.


Av anna loorentz - 25 maj 2008 10:59

Äntligen e den här!

Tror de kommer gå fort att få upp allt.


En stor tanke till mamma i dag!

Golfgkrogen nästa.


De va den sämsta finalen jag vatt med om i heeeela mitt liv!. Tyckte Sverige gjorde ett skitbra framträde. Men man ser ju hur olika vi tänker..

Inte ens de låtarna som man försökte tänka neutralt och tycka va bra gick de bra för.


Bella och Hinken va här i går och kollade, det var värsta stämningen fram till poängutdelningen. hahah alla blev chockade.


Jag gillade Ryssland för han konståkaren e cool :). Annars njaaa.. Varje gång man vaknat i natt har man haft en ny låt på hjärnan sååå drygt!


De blev ett babyskydd förresten. :)..


Av anna loorentz - 24 maj 2008 19:17

Och i kväll smäller de! då frå vi se hur de går för vårt svenska bidrag :)..


Håller stenhårt på henne. Gillar låten skarpt. Men tror iofs ändå inte att hon vinner.


HEJDÅ Uggla! vi vinkade adjö från soffan. Världens bästa program e slut.

Men han hittade fan sitt band.


Vi kollade på hjärtljudslappen vi fått och där stod de 157. Så de kanske är en liten flicka trots allt hehehe :).

Snart får vi se iaf!


I dag har jag bakat bullar, så vi har ngt att bjuda på nästa vecka när vi flyttar. De blev skit bra måste ja säg. Bästa jag gjort. Brukar alltid bli så torra mina.


Stan fick sej ett besök i dag som vanligt och vi tvättade faktist lite i dag. Brukar inte göras på lördagar annars.


Nu har jag betalat skit deklarationen. blää'ä 2000 fattigare.

 Likabra å få att gjort iaf.


Emilie: hur e de med dej? Hoppas du mår bättre!

aaa

Av anna loorentz - 23 maj 2008 13:20

Va hos barnmorskan i dag.


Ja sååå klart. Jag fick träffa min nya vän, ctg maskinen.

hjärtljuden höga igen!. Men de lugnade sej sen. H*n gillar nog inte Malin haha. Gick från 170 ner till 150 tillslut

Skulle ju så klart börja hicka med när hon mätte så de kunde va de.


Sen skulle vi käka på klockans. Blev ju jättesena från sjukhuset och va rätt hungriga om man säger så.


Vad händer?!! jooooooooooooo Anna LOOOOrentz ska ta ketchup på sin hamburgare lägger den bland pommes och ska bära bort det till sin plats.. JO men tjena! Hela benet! Ketchup och dressing. Hamburgaren ligger på marken.

Så de blev en dyr hamburgetallirk

Av anna loorentz - 23 maj 2008 06:53

 

Veckan rusar på som vanligt!..

Jag har varit hemma i 4 veckor!. Säkert gått upp 7 kg på de eller nått.. Men skit samma!.


Sista veckan som kommer i lägenheten. Ska bli kul men ändå ledsamt att flytta. Skönt med nya möbler och rensa ut skit.


Vaknade fem. Kunde inte somna om. Morgan va heeeelt knäckt. Jag skulle absolut inte störa honom.. ehh.. haha. Jag började göra smoothie. :). Med väldigt hårt sammanklibbade bär. Så de tog visst lite längre tid än vanligt hahaha..

Han sa bara: De är mycket skönare när du sover om mornarna

Men han sa inget. Satt bara snällt och läste tidningen.

Ni ska se de med då! vi har inget bord ju, så vi får sitta en och en vid skärbrädan och äta. Ska ta en bild och visa men kameran e på lagning.


Kan ni fatta de med då! Nu just nu! ska kameran sluta funka. såååå irriterande.


Sitter just nu hemma hos mamma, Känns nästan som man flyttat hem igen.hehe- Varit här i tre dagar nu. Usch mamma! vi får sluta upp med detta snart hahaa.

Men tro inte att vi umgås och pratar med varann.. Icke!. Jag sitter vid datorn, passar på min sista tid som ensam ;) och mamma städar och rensar i rabatten haha. Men idag ska vi umgås hela dagen.

De är barnmorska och morfar och blommor och handling som står på listan.


Sen kommer Mogge. ska vi rensa ut i källaren!

De kommer bli många tårar för jag känner på mej att vi kommer bli oense!

Av anna loorentz - 22 maj 2008 17:01

Bestod av Mej, Mamma, Bella och Ida

Christins. Och de fick bli ost och skinkpaj för min del :)..


I morgon barnmorska. Äntligen har ju inte koll på hjärtljuden längre. Å sen ska jag och mamma fira morfar.


Ni som köpt babyskydd!: E de värt de? Har hittat ett för 1000 kronor med insats och är ganska sugen.

Kollade även på begagnade men priset låg på ca 800 å så kan man lika gärna köpa nytt..


Jag har inte koll på hur smidigt de på bb är. Vi hade bestämt oss för de innan men jag är osäker nu. Klick systemet känns som en investering bara de.

Av anna loorentz - 21 maj 2008 20:16

MISSTÄNKT PÅSE, SÖNDERSKJUTEN.


Kvp:s hemsida


eeehh...

Hoppas påsen skulle  fått ett lååångt straff...:)

Ovido - Quiz & Flashcards