Alla inlägg under februari 2008

Av anna loorentz - 29 februari 2008 11:18

jag sover inte jag vilar :)


E de nån som har friat i dag? Pass på bara.

Jag är iofs inte en av dem.


Hittade en bild till jag ville visa.,! Vilken Kung han e/va

De e Robbie om de inte syns

Av anna loorentz - 29 februari 2008 10:36

Hoppas de går bättre för Sverige i Em än Vm

Å Vi behåller kläderna på för ännu ett spännade år!


HEJA SVERIGE

nu

Av anna loorentz - 29 februari 2008 10:27

har den vaknat .. tack och lov :)

Av anna loorentz - 29 februari 2008 09:14

Ny morgon nya tag. Fredag skönt!


Min bebis har inte sparkat på ett dygn :( varför blir man så nojig?

Men jag läste att den kunde vänt sej mot ryggen. Men iaf. man blir ändå nojig.


Får spela lite Uggla för han/henne så den börjar rocka loss igen.


HEJ!

Av anna loorentz - 28 februari 2008 20:52

visst ser hon sjuk ut min söta syster :)

Av anna loorentz - 28 februari 2008 20:43

Jag har glömt att berätta om våra söndags kvart i elva på kvällen jökande grannar!

Varenda söndag. Fem veckor i rad typ. Vi har blandat in hela vår vänskaps krets. Alla är nyfikna nu om de är samma igen haha.

Det är nästan alltid bråk på lördags kvällen/natten

Och sen försoning dagen efter


De ska iaf flytta ;(

Vad ska vi nu göra?.

Sova kanske, kommer bli tomt utan dem :)

:)

Av anna loorentz - 28 februari 2008 20:29

Vilken sötis jag träffat :)

 Tack för fikat!


De brukar aldrig vara något bra på torsdagar på tv. Men nu har fyran äntligen förstått de och i kväll börjar en ny serie med hon som va med i greys. De måste ja se. Fast Pelle är ju på 4+ med. Får slö kolla lite på båda.


Jag drömde att jag gifte mej i natt ;)

I svart klänning och vita converse skor som pappa tagit med. Utan blommor och sen lipade jag inte ens när jag gick in i kyrkan. Jag gissar på att inget av de här kommer att inträffa den dagen med andra ord.


Krya på dej syster förresten. Klenis ;)



Av anna loorentz - 28 februari 2008 16:52

Ska jag alltid vara så känslig. Extra lipig för små söta bebisar just nu :)


Jag vill faktist gå ut i helgen! En sista gång gissar jag på. Sen blir man nog lite för fet för att vilja visa upp sej i nattlivet. hiih. Får lägga ner de där snart.


I dag har jag ätit rotmos med köttkorv. Har mycket svårt för korven!. Den är mera vit än vilken färg den nu ska ha. hehe. Ser iaf inte aptitlig ut. Fast med mycket senap...som för den delen inte gick i hop med magen. Va de rätt okej.


Varit och klippt till mitt hår idag. Så nu ser även jag hyfsat normal ut :)


Varit på ride med ida i dag på förmiddagen. Var så klart tvungen att köpa en guldnougat på Lidl. Sparade ju hela 3 kronor. Veckans klipp.


Nu ska jag damma, sen jobba, sen till Lisa.


Heeeejdå

Ovido - Quiz & Flashcards