Alla inlägg den 22 januari 2008

Av anna loorentz - 22 januari 2008 20:39

Tack Lisa. Har inte kunnat bestämma mej hur det ska stavas så jag har blandat de lite :)

 Men nu vet jag rätt!

Av anna loorentz - 22 januari 2008 18:30

Då har man fikat i dag med. ;) De har blivit min grej lixom. Men det är bara att vänja sej.


Gått en lååång runda idag skönt men jobbigt.


Jag har så ont i svanken att jag knappt kan gå! Så synd det är om mej då!


Dagens bästa:

*Vår mullvard

*Fint väder


Dagens sämsta:

*Tvääääääääääätt

*Smärta!.. Ja alla vänner det är bara att hålla ut speciellt mamsen. Jag kommer fortsätta gnälla. ;)


Jobb nu! hej

Av anna loorentz - 22 januari 2008 10:48

Tillökning i familjen fett :)


En liten sprallig sak på 20 cm finns i min mage.. Jag känner på mej att "mulvard" redan är cool


Snuttade på tummen.. sååå gulligt.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards