Alla inlägg den 7 maj 2009

Av anna loorentz - 7 maj 2009 18:59

 

 

Ja i bland känns det så.

Boken ja den som jag kämpade tappert med, fick jag inte läsa. Den var översatt från svenska till engelska. Några 100 tårar senare bestämde jag mej för att iaf inte ge upp! Så nu ska jag läsa en ny.


Försökt sy gardiner till Maja, dubbelt så det är fint på baksidan... FRÅGA inte! hur det gick......


Anna, Maja, Emilie i Karlskrona!

 En klass för sig hahaha... Bara vi som förstår, lixom ingen mening att ens försöka förklara.


Blev iaf: Matta, gardintyg, sån som man mäter längden, hängare och bokstäver till dörren för 426 kronor! väldigt billigt, väldigt rea och väldigt snyggt! Ja inte gardinerna då hehe men de ska upp på ett eller annat sätt. Jag kan kanske tejpa upp dem?! Dubbelhäftande tejp kanske? eler vad säger du Lisa? hahaha

Av anna loorentz - 7 maj 2009 08:04

 

Jag blev verkligen positvt överaskad! Det var kläder som man blev riktigt glad av :) ska lägga upp bilder på klänning och kort byxa

Ovido - Quiz & Flashcards