Alla inlägg den 27 april 2009

Av anna loorentz - 27 april 2009 19:31

 

Jag har det så bra :) världens bästa dotter och sambo och resten av familjen och kompisar. <3


Som sagt, vi har det skit mysig här hemma. Jag älskar denna lilla tid på min mammaledighet som är kvar. Förrutom när Maja ska sova, det är INTE kul! Mogge lägger henne på två minuter, för mej tar det minst en halvtimme. Hon tror jag ska ta upp henne så vi är två bestämda damer i detta hus.


Jo visst sen river hon ju ner halva lägenheten med för tillfället, vem vet hon kanske städar? :)


Älskar denna sol! Vi är ute så mycket det bara går. Fika e vår hobby.


Vi har köpt en ny vagn. En liten skrutt hehe. Den kommer bli kanon iaf.


Maja har legat i tredagars feber sen i fredags men nu e hon på G igen. 40 grader +... stackars vår lilla tjej.


I går var vi på dansuppvisning och tittade på min duktiga syster <3


Hon börjar närma sig året.. Maja alltså inte min syster hihi. Skoj men samtidigt lite ångerst över tiden.


5 minutersreglen? Japp det är dags att till hennes rum nu :)



Ovido - Quiz & Flashcards