Alla inlägg under januari 2008

Av anna loorentz - 22 januari 2008 18:30

Då har man fikat i dag med. ;) De har blivit min grej lixom. Men det är bara att vänja sej.


Gått en lååång runda idag skönt men jobbigt.


Jag har så ont i svanken att jag knappt kan gå! Så synd det är om mej då!


Dagens bästa:

*Vår mullvard

*Fint väder


Dagens sämsta:

*Tvääääääääääätt

*Smärta!.. Ja alla vänner det är bara att hålla ut speciellt mamsen. Jag kommer fortsätta gnälla. ;)


Jobb nu! hej

Av anna loorentz - 22 januari 2008 10:48

Tillökning i familjen fett :)


En liten sprallig sak på 20 cm finns i min mage.. Jag känner på mej att "mulvard" redan är cool


Snuttade på tummen.. sååå gulligt.




Av anna loorentz - 21 januari 2008 19:56

Mååndag.. tråkiga mååndag...


Hann med en fika iaf med gull- Ida :)

Jobbade inte så länge. Skönt.


Fika i morgon med. Jag har hittat tillbaka till mitt gamla fattiga fika liv. Får va slut på de snart. Men då festade man te att lite med en vanilj munk och cola. Den tiden är iaf förbi hehe


Dagens bästa:

* Slutade tidigt.

*Träffade Idaa


Dagens sämsta:

*Att jag aldrig kan bli av med min kärnfrukts allergi...

*Att jag aldrig lär mej att jag inte tål det och köper äpplen iaf.. på prov lixom.. Svullnar upp heela munnen.. kli kli. Och ingen vill vara nära ;)


I morgon ska de blir sol! Hoppas de blir en bra dag.

¨

Hej


Av anna loorentz - 20 januari 2008 13:05

Jaha nu är snart helgen över :(

synd jag som gillar helg.


Såg en kass biofilm i går. clayton nånting. Inget vidare. Å kallt va de.

De va skit mycket folk med. Hela 9 personer kom! Nästan trångt


Helgens bästa:

*Har köpt nya krukor och blommor. dyrt men fint :)

*Sovit länge


Helgens sämsta:

*Att den är så kort.


Jag har ett problem:

Varför ska jag alltid nysa när jag tagit på maskara? Blir svart runt hela ögat.. irriterande.


Snart hockey. Mååste vi vinna.



Av anna loorentz - 17 januari 2008 21:41

Tjeeena!


Då var man tillbaka. Ska se om jag sköter det lite bättre denna gång!


Dagens bästa:

*Snabb fika. Alltid trevligt.

*Goiset tog en poäng. WOW!


Dagens sämsta:

*Att Goiset inte kan vinna.

*Att vara förkyld. Kan f*n inte sova!


Varför ska man alltid duscha så sent så att håret blir blött när man ska lägga sej? Ser ut som en påfågel när man vaknar...


Tacka någon vis människa (säkert en kvinna) för platttången!


hej!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards