Alla inlägg den 8 december 2008

Av anna loorentz - 8 december 2008 21:36

tadda inlägg nummer två! och det är andra dagen på raken. Imponerande.. verkligen ;)

I natt sov inte Majsan .. inte i går heller osv.. vet inte varför. HAr lovat dra ner på mitt tempo på dagarna. Så idag hade vi pyjamas till två.. ja man behöver ju inte överdriva.

Skulle gå en runda till city gross. Det tog nästan en timme. Träffade ju en massa goa människor på vägen dit som man ville prata med.

Barn jag pratar bara barn.. speciellt med mammor .. varför? Jag kan en massa andra saker men det finns visst inte längre.  Jag har blivit sån jag aldrig skulle bli.. hmm. Klart Maja är ju mitt liv men jag ´behöver inte prata mat med Lisa det första jag gör sorry! Jag skäms allt lite nu. Har ju inte sett dem på evigheter!.
Men snart ska vi ut och cykla.. Maja och jag och då kommer ni inte undan! :)

Kväll: Svärmors soppa stod på menyn.. ja med sånt helt kött i med ben och senor och fett.. Men det fick Mogge och jag tog grönsakerna
hmmm tacka vet jag mormors de e grejor de!.

I morgon ska jag klippa mej.. sen måste jag ut i spring spåret.. Fördärva nya frillan med. skit samma.
Måste bli lite piggare.. är alltid trött och hängig.. SJUUUKT mycket vitamin brist med säkert.. Jaja vi får se

Ovido - Quiz & Flashcards