Alla inlägg den 10 december 2008

Av anna loorentz - 10 december 2008 22:20
http://www.youtube.com/watch?v=UdU352-9MD4

 

Av anna loorentz - 10 december 2008 19:32

Nu e det nobelfest på tv.. Vickan och Madde skit snygga som vanligt.

Skummade igenom en stund.. men allt tar sån tid.


Vi har bakat pepparkakor hos svärmor och svärfar. Kul! men nu luktar hela jag pepparkaka hihi.


Pratade jul.. Gillar inte sånt. Men vi ska fira förmiddag där och kväll hos mormor och morfar. Och sen får det bli tvärtom nästa år.. Gillar jag inte men så är ju sambo livet :).


Jag älskar min mormor och har gråtit mej till sömns varje natt för att vi trott att hon varit super sjuk! Men ICKE!!! Det var astma.. ! Har aldrig blivit så glad att någon fått astma hihi. Länge leve Mormor!!


Maja har feber och är snorig. Aldrig hänt innan och hon e skit sur. Har fått alvedon. Vägrar somna, men det är ju iofs inget ovanligt :P

Låg i sängen och va sur sen kom det nästan rediga kryptag!.

Och hon kan sitta med snottan, en liten stund, untan hjälp :)

Hennes mormors förtjänst.

Av anna loorentz - 10 december 2008 13:25

 

Av anna loorentz - 10 december 2008 13:15

Kul att man hittat tillbaka hihi,


Jag försökte ju lägga in ett inlägg innan om ph och orup. Men det gick inte i förra bloggen så nu gör vi ett nytt försök!


Vi konsert gänget körde till Karlskrona.. JAG körde ska tilläggas.

Kaos och 700 meter kö in och smart gänget tog inga jackor.. Men det va iofs bra när vi gick ut för då sparade vi en stund.


Det va grymt bra!! Men jag saknade konsertkänslan.. just det att kunna hoppa hihi vilket är min heta grej va.. fast efter man fött barn så går det förtillfället inte så bra haha så det va ju iofs bra med en sitt show!.


Sen blev det fest, Vi va hemma 23.00 Och jag och Emilie smällde 1 liter vin till tolv. Sen va de fullt röj till halv två när det blev mat på Pettssons. Det måste bara avslutas där. hahaha Det var en klass för sej och träffade några väldigt gamla känningar. KUL


Ovido - Quiz & Flashcards