Alla inlägg den 7 februari 2008

hmm

Av anna loorentz - 7 februari 2008 20:24

Fick ellos katalogogen plus collection.

nån pik eller? hehe


Varför måste de vara såå fula skor, tycker man inte om fina slipin och ballerina skor när man är Size 42+? EH jo!Och jätte tunikor så man ser ännu större ut?. Förstår mej inte på de där. 


Sen gör de alltid reklam i katalogen om att man ska köpa en kroppsstrumpa så man blir smalare och slankare.. får man inte duga som man är?


Av anna loorentz - 7 februari 2008 20:01

Idag har vi varit på hjärtljud :) Vilken känsla!


I går var jag (ANNA LOORENTZ) och simmade! herregud vad har hänt?!


Min läkare sa iofs till mej i dag att jag var ju lite överviktig .. De bjuder jag på, tuggar på en kola nu iaf. ;)

 Har faktiskt bara gått upp ett kg. Tycker jag är bra.


Nu är de Gay galan på tv. Ska nog kolla lite..


Mamsen och jag ska till k-stad i morgon.. myysigt



Ovido - Quiz & Flashcards