Alla inlägg den 26 februari 2008

Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:37

Så nu har jag alla. utom Mogge men han finns på presentationsbilden.

Lena, Mamma och Roger, Pappa, syrran å ja :)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:22

:)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:21

nu e jag så nöjd att jag kommit på de här med bilder så jag ska presentera min familj :)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 12:58

jag har fått min pingla :) SÅ gulligt!

Nu kanske den slutar har slagsmål på nätterna hihi


Tur att de finns regnkläder! Har precis varit ute och cyklat.


Jag lyckades komma på hur man gör med bilden :)


Vi hittade världens coolaste baby kläder igår. Men vi är lite nojiga så vi köper inget än. En svart body med texten im gonna rock youre world!


Den ska vi ha om den finns kvar! Men väntar ett par månader till iaf.



Av anna loorentz - 26 februari 2008 11:02

vilket skit väder!

 Ska snart jobba vill inte gå ut!


Är så fruktansvärt trött. med! Sovit en stund. Men de hjälper typ inte.

Sitter och äter nötter som jag tröttnade på nästan så fort som jag köpte dem. Ska alltid föräta mej på saker.


Jag blir så sur! Hade skrivit mitt inlägg skulle lägga in en bild. Men all försvann och bilden täckte upp hela datan! Hur gör man?


Har ätit en torr pirog. Orkar inte äta macka igen. Har ju ätit de till frulle.


Jag har ändå blivit fet! va i Karlskrona i går och skulle shoppa. Ficktag i jenas iaf. Hade varit full pris hade de varit svin dyra! Fattar inte varför de ska va så. Ett par jeans som jag ska ha i fyra månader till skulle kostat mej 700 spänn. Illa. Men de va halva som sagt va.


Mangans blogg har gått i graven så jag är i sorg. Men han skulle va med på tv nu iaf. Leta band. KUL ska följas upp! duktigt.


Fika väder idag! Pallar inte städa hemma. Vill rymma fältet.





Ovido - Quiz & Flashcards