Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av anna loorentz - 6 augusti 2008 22:08

Jag har kommit på att jag har inte så mycket tid över för de här längre tråkigt nog.

Men jag stannar kvar och förvånar då och då med några inlägg :).


Maja är nu sex veckor och tre dagar. Fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. Men mysigt har vi.


Allt är på topp nu.

Hon har haft grym magont., i två och en halv vecka. Fick microlax var tredje/fjärde dag.

Tillslut bet inte de heller då blev det ett besök på sjukhuset å hon fick ett redigt Lavemang :).. Lilla snottan.

Sen j*vla! Ersättning med bifidus DE e fiiina grejer de!:


Ungefär det enda som händer och pratas om här hemma.

Bajs och hunger, Tänk att man kan bli så glad så nästan tårarna rinner för att hon ha bajsat :)

Skulle inte bli sån mamma men de e kört!. Pratar om de med alla min släktingar och kompisar med. :).

Sen skulle jag inte hålla på och låtsas prata åt (ja inte om heller :P) Maja till alla vänner. Men vad gör jag?! Jo skickar dagliga sms till folk och skriver att de är Maja hahaha :)

När jag och Bella pratar fråga den ena: Hur e de i dag eller va gör du?.. Jo hon/han har sovit bra inte bajsat osv hahha, Svarar aldrig på frågan om hur VI mår eller vad VI gör :)

Jag är gaaalen i att köpa kläder till henne med! Halva rea priset... Ö O! Snälla affärer ta väck de! Mogge suckar medan jag lovar gång på gång att detta va sista plaggen hon behöver inte mer :P...

Va Fan de e ju BILLIGT!

Jag har nog inte berättat om Uggly heller hur de gick med konserten..


JO för tusan! jag stod nästan längst fram med morsan och rockade!


Igår såg vi Mamma Mia.

Gryyyymt bra! Går och nynnar låtar hela tiden.

Säger bara: Colin Firth..

Hur stilig e inte han då!


Ovido - Quiz & Flashcards