Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av anna loorentz - 8 augusti 2008 21:24

morgans semester började i måndags.. Slut på sooolen klapp klapp klapp SLUT på sooolen klapp klapp klapp (läs de som sluut på kontot från hipp hipp :)


Skit med men man får se de positiva., Blir lite mera shopping ;). Tänkte vi kunde ta en tur till IKEA nästa vecka.. Baaara kolla hehe.


Kanske Malmö? Min moster bor ju där.

Vi får se. Måndag är de iaf klippning, 330 spänn för de hela. Blää.

Men vad gör man inte för att de lite vettig ut? Vågen gör ju inte de hela bättre iaf, ;) skit med..


I morgon ska iaf jag och Majsan till Linda Bloom. Ska bli kul. Har inte sett huset sen du bytte kakel och sånt.


Mogge spelar.. Mot Svängsta. Om jag går dit får han säkert sitta på bänken om jag inte går dit får han säkert spela. Jaja vi får se hur de blir med vädret.


Varit hos mor och Roggan. Jag spelade sims som vanligt. Mamma gosade med Majsan och Roger gjorde de med.


Hon har börjat LE!!!

Jag gråter!!! så söt hon e vårt lilla barn.


Allt är klart till dopet med. Skönt. Nu e de bara å invänta. Kommer gråta.....i floder.... som vanligt. JAja de får ni ta mina vänner.  




Ovido - Quiz & Flashcards