Direktlänk till inlägg 2 april 2009

trött morgon och stor Maja

Av anna loorentz - 2 april 2009 21:21

I morse var Maja hos sin farmor och farfar för Majas mamma var lite halvt (helt) dålig och trött. Vi var som sagt på hockey i går. Jag var ändå hemma rätt tidigt kl:01.30


Vaknade och slöade hela morgonen. Ja faktist kan jag kalla det morgon för jag vaknade redan 08,30. Lite knäckt för det men det brukar bli så. Vi i famlijen fett hade kul i går iaf. Alltid säger man något pinsamt och sånt men det får man leva med. Vi e tillbaks! Den låten har jag nynnat på hela dagen. Är ganska trött på den...


I dag har Maja gulligaste stora Maja ställt sig upp! Och vi har haft vårt första riktiga sovtjabb med varann. Jag går ut ur rummet, det tystnar, kommer tillbaka och då står hon upp! Hon gjorde det innan idag med mot lådorna. Tillbaka till sovtjabbet så vann jag till slut! Men det var många tårar från mini Loorentz.


Vi har kollat upp hennes plitor med idag. Torr eksem... smörja, smörja smörja till hon blir stor! Inga tomater eller citrusfrukter, på ett halv år iaf. Kunde inte BVC sagt det? blää hon är inte så bra tyvärr för hon e ganska trevlig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards