Direktlänk till inlägg 6 april 2009

pannkaka

Av anna loorentz - 6 april 2009 18:32

Japp det satt som en smäck i magen. Maja gillade dock inte sina specialare.


I dag har Idabella kommit hem. Vi har såklart redan träffats! Det måste vi snabbt för annars får jag Ida abstinens. Snygg e hon med i håret!


Maja  har börjat resa sig mot väggen, i sängen och överallt! Nu kan jag inte ens smyga in i duschen två minuter för då äter hon upp allt toa papper! så söt e hon <3


Hon är dunderförkyld så jag ser inte fram emot natten...


Äntligen har vi fått det fint hemma på balkongen. Majas rum har med fått sig en rejäl städning och flyttat prynadsaker hög upp!


Kollat lite sulkys i dag.. känner snart att det vore bra med en. Hittade en kanon vagn, vill gärna ha en rosa hihi. Men den var mörkblå och rosa?! Vem sätter ihop de två färgerna? Inte JA! Den andra var svart och limegrön, riktigt cool.. men som sagt så vill jag helst ha en rosa. Det finns en på leksakaffären men handtagen sitter så högt upp! Sen hittade jag en annan som var jättefin! Brun och röd... hahah sen kom jag på att vår vagn e det så där sprack det. Det är nummer ett med en bra förvaring för det har vi INTE nu! Jag river mej hela tiden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards