Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

.

Av anna loorentz - 28 augusti 2008 20:39

Visst e de jobbigt att när man gör kladdkaka och sånt så blir det alltid smet över som man måste äta upp :D


De e något som stör min lilla dotter i munnen.. dregel dregel dregel ¨å så in med handen.

Drar ut nappen själv för hon ska kunna ha handen där i stället.


I dag har vi haft mamma barn dag. Med Bella, Alfons, Jeanette och Neo.

Mycket trevligt. Åt kinamat och myste hemma innan vi gjorde stan ;).. varför kostar det alltid en massa ja och maja på stan :P


Hon har fått sina första jeans!! fiina e dom med bamse

 
 
ida

ida

29 augusti 2008 11:06

Hej! Vad fina ni är på dopbilden!
Jag har nog svaret på varför er lilla Maja vill har fingrarna i munnen! Hon har blivit stor och hittat sin hand :-D. De känner och upptäcker med munnen. :-D Vår Maja har/gör likadant. Alla saker hon nu griper tag i ska in i munnen! Kan ju vara tänderna som växer men det är inte så jätte vanligt att de får tänder så tidigt.
Kram kram

http://www.idus.bloggagratis.se

 
Ida majas kompis!

Ida majas kompis!

29 augusti 2008 17:02

jaa det kan jag tänka mig att du tycker hehehe..jag o frida började vårt nya liv häromdagen..det har gått bra än så länge iaf..=)

http://idaaaaaaaa

 
Frida

Frida

30 augusti 2008 18:53

Höll på att krocka med din karl idag på Övergångsstället vid Mörrums Kiosken med Barnvagnen ;)

http://www.mammafrida.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards