Direktlänk till inlägg 13 december 2008

sova.. vem vi?

Av anna loorentz - 13 december 2008 16:29

Nej inte i natt heller. Maja skriker. Gnyr vänder sej på magen gnyr igen och vi vänder henne. Skit sur. Varje timme.

På dagen går bra ett tag sen är det dags igen. Någon som känner igen symptomen? Ingen feber

Gett alvedon nu hoppas det hjälper. Hon har äntligen somnat.


Vi är grymt förkylda med! Inget går vårat håll nu. Skulle med syster på Lucia i kyrkan. Vi får se om jag kan tränga mej in hos henne i kön :)


Har iaf god mat i ugnen!. Fläskfilé inbakad med svamp och ost.


I morgon kommer nog granen upp iaf! :) Har ju en massa paket som jag vill lägga när hihi.


Jag och Maja skulle lussat för Morgan i dag,, men nej vi var aaaptrötta så det gick inte.


Hoppas ni alla har haft en bra lucia iaf :)

 
 
Sandra

Sandra

13 december 2008 18:50

Så håller Elian också på..tror att det har något med åldern att göra...han sover gott en halvtimme sedan vaknar han och är jätteledsen. Neo höll också på så i omgångar. Hoppas ni får det lite lugnare inatt. Ses på tisdag! Kram sandra

http://www.familjenkellander.blogg.se

 
Frida

Frida

13 december 2008 18:52

Får ju säga till när du ändrar blogg :)

http://www.mammanolte.blogg.se

 
ida

ida

13 december 2008 20:07

Hej! Om Maja är förkyld prova att ha henne i bilbarnstolen i natt. Där brukar vår Maja få sova när hon är förkyld. Sover hur bra som helst då :-)

http://www.idus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards