Direktlänk till inlägg 25 december 2008

fy fan vad ja e nöjd!

Av anna loorentz - 25 december 2008 14:27

 

Hela julen har varit ett stort leende!. Jag är sååå nöjd!


cykel, barnsadel, hjälmar, kläder till Maja, eva solo kaffetermos, pengar, målar duk + tillbehör?! haha, leksaker, en floskeltröja, sims spel, änglar, pengar, lotter, prenumeration på blt, Mogge fick ett badmintonrack, en heeel madrass till sängen!, radio cd spelare till Maja, tomtar, smink..cd med Uffe, presentkort, smycken, choklad, vin, Maja fick super fin sparbössa och sen fick hon i samma serie en "burk" som man lägger nappar i och en barnkammarbok som vi skriver i, barnskivor, bad leksaker, badhandukar, en grön puff att sitta i!  puh jag blir svett! Tydligen har vi varit snälla i år.. Ja vi har ju trots allt gett dem det finaste :) hihi. barnstol till bilen får vi inte glömma.


Maja har maginfluensa men är rätt pigg ändå när hon e vaken. Började lite smått i går morse. Sen blev det bara värre och värre och ja stackarn.


Det var hennes första jul .


Nu städar vi och håller tummarna för att vi ska slippa kräkas! Blir ju alltid lite sjuk för att någon annan e det hahah.


kram och godfortsättning på julen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards