Alla inlägg den 7 maj 2008

Av anna loorentz - 7 maj 2008 19:54

Nu har de varit här. De va jätte trevligt!

Fikat blev kanon och dukningen va jag så näjd med att de va synd att fördärva hehe.


Vi kommer ha åtta finnar i morgon ;P Choklad fondue och scones med choklad. Gott va de iaf!


Men mina scones blev inte riktigt så goa som fridas...


Jag har tagit en bild på dukningen ska nog lägga in den sen :)


Nu hockey, snart barnmorskorna. Vad veckan går fort!


I morgon ska jag till "huset"

plus att jag ska inom och lämna tomatplantor till morfar. Fick det i dag men han får ta hand om dem innan vi flyttar :P

Känns tryggt

Av anna loorentz - 7 maj 2008 14:41

Helt fantastiskt! Jag och Ida har gått strandpromenaden. Tog tid fick ju vila lita halvvägs :) sen fick de bli glass på rökeriet!


Har handlat hem allt nu till i eftermiddag när de gamla jobbakompisarna kommer :).


Håller på att plocka lite,. Ska baka de där sconsen med så småningom men vill att de ska va lite ljumna när man sätter fram dem.

Vi har inga snygga uppläggningsfat! Ska ha chokladfondue, vill ju lägga upp frukten snyggt, får ta en ful paj form eller nått.. Alla skålar e så djupa. Får se om jag hittar något bättre.


De kommer bli svettigt med sex pers i vårt lilla kök i denna värmen!


Här kommer bild på de söta kläderna vi köpte igår!

Ovido - Quiz & Flashcards