Alla inlägg den 13 maj 2008

Av anna loorentz - 13 maj 2008 21:07

Idag träffade jag en gammal lärare Bodil efter badet. Shit vad hon pratade haha. Hade nog inte koll på vem jag va men låtsades lixom ändå lite hehe.

Hon har haft stroke så hon sa att hon vatt lite snurrig :)


Skönt med bad iaf!


Fikat i dag så klart med Bella :)

Har köpt färg till bordet med me morfaR :)

Sen va jag med mamma på sjukhuset och fikade.

Sen bad.

Sen middag på rökeriet med Bella och Henke. Sen fika hos oss med dem och svärföräldrarna.-

Denna dagen har verkligen rullat på! Snabbt och kul!

SHIT vad mycke fika de blev ser jag nu hehe.


Hittade en sååå snygg tapet till sovrummet. Anna heter kollektionen :)

Men den kostade 500 kronor rullen och vi behöver tre så jag gav upp.. Inte till en lägenhet som dessutom är hyresrätt.


men men någon gång så..

Av anna loorentz - 13 maj 2008 09:42

ännu en skit natt avklarad..

Tycker inte om nätter längre.. det enda man gör är att kissa och vända på sej.

I natt låg jag vaken i typ en timme.. kuul!

Stackars Mogge med.. låter ju som ett världskrig när man ska vända sej.


De e så skönt när han går till jobbet, då kan man ta hela sängen! i need some space :).

jag fattar inte varför jag ska lägga mej på rygg.. (gör de i sömnen) då vaknar jag ju, de gör ju ont!.


Snart kommer morfar iaf, vi ska se om man kan slipa ner bordet. Sen ska jag bada idag.


Lisa: jag provade värmedynan, hjälpte faktist :). Fick lägga den lite i nacken med hehe snygg jag va.



Ovido - Quiz & Flashcards