Alla inlägg den 14 maj 2008

Av anna loorentz - 14 maj 2008 15:36

De blev en tripp till mekonomen. Hur de gick kan ni läsa i http://lisoball.bloggagratis.se/ blogg :)


HA! mina skor är inte alls lagade. Vi kom till preem sen fick jag skoskav, tog av mej skorna och skulle plåstra om hälsen, skulle ta på dem igen och kanten veks ner direkt.

Så nu hoppas jag på ett par nya :)


Har legat i sängen en stund å läst vi föräldrar och slappnat av efter den hektiska hem promenaden :).


Ska cykla med bella hem sen. Kolla hockey. Mogge tränar ändå.


Har köpt gardiner! så heeeta :). Grymt nöjd.

Av anna loorentz - 14 maj 2008 10:49

Jag har sovit bra i natt!

Har bara kissat en gång men små vaknat lite bara. Så skönt. HAr kommit på hur jag ska ligga.

Kvart över tio masade jag mej upp.. ! Sen blev de en brunch :)- hheh.

Smoothie och hallon scones.


Ska försöka gå till mekonomen i dag och köpa en bilspegel. Vi måste ha en sån på sätet eftersom vi ska ja bebben där bak.


Sen ska jag nog inom hemtex och köpa gardiner.

Har hittat ett par skit coola som passsar till köket.

Ovido - Quiz & Flashcards