Alla inlägg den 15 januari 2009

Av anna loorentz - 15 januari 2009 19:53

Jag hatar glosor.. precis lika mycket som jag gjorde innan.

Det fastnar inte... bläää kan läsa samma ord 400 gånger men nej..


Och 50 stycken! jo tjena jag har problem med de tio jag skrivit upp..

 Trött och okoncentrerad.. vet inte riktigt när på dygnet man känner för det.

Jo det vet jag.. ALDRIG

Men men det måste gå jag ska försöka lära mej måste hitta något knep bara.


Tränat box precis med Johanna. Det gick bra faktist. Men det är musklerna som saknas i benen.. Orkar typ inga övningar alls med dem. Med boxas de kan jag! haha


I dag har vi varit och hälsat på världens sötaste William. Det var mysigt och vi fikade så klart och pratade mest barn hehe. Men lite annat med det måste man göra.


Sen glömde jag såklart min kamera. Vad annars? Det enda man inte vill glömma.


Sen hade vi sightsing? ja ni fattar, hem  morfar jag och Maja. Men hon sov. Helt utmattad. I Gammalstorp. Det va så fantastiskt mysigt där. Mormor e uppväxt där men när morfar berättade kunde man tro att det va han hihi.

Det var iaf mysigt.

Sen shopping på coop. Får ju passa på när morfar kör att åka till lite andra affärer.


På lördag ska vi på 6- månaders kalas hos Affe.

Jippie!! Vi saknar dom.! Har inte setts alla sen den 27 december va?

Alltså inte i år! Det är bedrövligt..


I morgon e det bad info. Spännande :)

Ovido - Quiz & Flashcards