Alla inlägg den 31 januari 2009

Av anna loorentz - 31 januari 2009 18:05

Helt olik musik hahah

Av anna loorentz - 31 januari 2009 17:58

 

Nu sitter man mest och fördriver tiden.


Uffe spelas högt på cd:n Maja sover och Mogge sitter och deppar över hockey och fotbollen.


Väntar på Martina.. Ska packa ner dricka.. å ja sen har man säkert glömt något för det brukar bli panik precis innan man sticker.


Min favorit låt!


Av anna loorentz - 31 januari 2009 12:33

 

 

Fråga mej inte vad det betyder. Men jag kan meddela att det är en ny Anna floskel.


I ´dag är det lördag. Skönt! Jag är hemma själv. Mogge och Maja e hos Karin och Bruno.

Jag föreslog att de kunde åka dit i dag så kunde jag läsa glosor och vila :P


I kväll ska jag på fest.

Linn ska ha inflyttningfest. Ska bli skoj. Massa folk jag aldrig träffat.


Igår badade Maja och Mogge. Det gick hur bra som helst. Men jag kan säga att det är sjukt svårt att inte få den lilla sprall damen under vatten! Det hände Morgan med i går och Maja fick se mej och blev ledsen. Men Det gick över.

Viggo bara myser hos sin mamma Linn i badet.. :)

Maja varför gör inte du det? haha


Sedan var vi hos Sara, Matte och Ludvig på middag och buzz.

Hur kul som helst och god mat!.

Vi gissar på att det var väldigt mycket lök i pajen för jaaa ni kan ju gissa vad vi har fått springa på idag hahaha.



Ovido - Quiz & Flashcards