Alla inlägg den 19 januari 2009

Av anna loorentz - 19 januari 2009 17:14

Maja har lärt dej klappa! Såååå söt e hon :) Hon gör det hela tiden. Och sen slänger hon till med en high five med när hon känner för det :)

Av anna loorentz - 19 januari 2009 17:00

varför? Jag blir de alltid inna jag ska sticka i väg och träna. Men det är såå skönt när man kommer hem.


Hoppas på mamma pappa barn gympa på motiva med. Ringde innan och kollade om de hade tio kort och vad det kostade. 450 trodde hon och det kan jag faktist gå med på :) Tack vare mormor med vill säga hihi fick ju ringa och be om lite sponsring.


Afrodans står på listan om en timme. Ganska trist men man känner sej genom tränad iaf.


I dag har jag varit i skolan. Hade ju glosor.. har övat och gråtit mej igenom dem men ja jag vet inte.. Men som tur väl var hade vi inget test på dem.


Morfar har varit här hos Maja i dag..sen gick vi ut och käkade lunch på hamrins och en kaffe med semla på Annies :) inte kaffe dock för min del.

 det va super mysigt.


Maja har för övrigt varit sur och gnällig stora delen av dagen om hon inte sovit.



Ovido - Quiz & Flashcards