Alla inlägg den 27 januari 2009

Av anna loorentz - 27 januari 2009 17:28

 

 

har vi varit på komvux och snackat med nån studievägledare.. Kändes mest stressigt, jag tycker de brukar vara så bra men idag var det mer vad vill du och det kan du väl fixa själv.

Och det bästa av allt var att jag sa att det är lite krångligt att hitta den utbildning jag sökte och då sa hon som va ny kaxigt att det är inte alls svårt ta dej tid du, så skulle hon själv kolla försäkerhetsskull och HA! hon hittade knappt den själv!

 1-0 till mej


Maja fick träffa sin moster en stund medan jag var inne.


Sedan gick jag och köpte inflyttningspresent till Linn.


Sedan bar det av med raska steg hem till Neo m. familj.

Fick underbart god pasta sallad..! Ja ni såg rätt.. jag som inte gillar det men det var faktist riktigt god!


Jag kanske börjar bli vuxen och tycka om mera saker?.. eller neej haha

Det var en mysig dag och det var så kul å se alla barnen när de lekte. Fajtades lite om leksakerna och Maja var DJ . Japp hon går i mina fotspår.

Glömde såklart lite grejor med.. så typiskt mej. Allt ska gå så fort när det väl ska.


Snart ut på promenad tilll Prästslätten. Men Maja sover och hon ska med. Vi kanske blir lite sena.


Jag bjuder på en gammal bild. :D det är vääldigt längesedan familjen fett.. en ska bort och en saknas :P Ja Mogge vill inte kännas vid det namnet hahah

Ovido - Quiz & Flashcards