Alla inlägg under februari 2008

Av anna loorentz - 26 februari 2008 11:02

vilket skit väder!

 Ska snart jobba vill inte gå ut!


Är så fruktansvärt trött. med! Sovit en stund. Men de hjälper typ inte.

Sitter och äter nötter som jag tröttnade på nästan så fort som jag köpte dem. Ska alltid föräta mej på saker.


Jag blir så sur! Hade skrivit mitt inlägg skulle lägga in en bild. Men all försvann och bilden täckte upp hela datan! Hur gör man?


Har ätit en torr pirog. Orkar inte äta macka igen. Har ju ätit de till frulle.


Jag har ändå blivit fet! va i Karlskrona i går och skulle shoppa. Ficktag i jenas iaf. Hade varit full pris hade de varit svin dyra! Fattar inte varför de ska va så. Ett par jeans som jag ska ha i fyra månader till skulle kostat mej 700 spänn. Illa. Men de va halva som sagt va.


Mangans blogg har gått i graven så jag är i sorg. Men han skulle va med på tv nu iaf. Leta band. KUL ska följas upp! duktigt.


Fika väder idag! Pallar inte städa hemma. Vill rymma fältet.





Av anna loorentz - 23 februari 2008 11:28

Lisa vilken fin bebis ni har fått!


Har inte varit ute på internet på ett tag så jag har inte orkat skriva.

Vi har varit ute och kört med vår nya bil nu :)

Fick den i går. Den är skit fin!


Va på kalas i går. Kul! inte så sent heller. Gott med all mat :)


I dag ska jag nog storma ut och titta på fotboll. Men tveksamt om jag pallar 90 minuter.


puss å hej

Av anna loorentz - 16 februari 2008 13:01

har köpt bil!

Vad skönt att de är avklarat. Bestämde oss samma dag som vi såg den. volvo v50 :) blir skitbra!


Och vagnen är beställd. Allting är ordnat så skönt.

Ska snart äta kålpudding. Mormors. Alltid bra när man är där får alltid en massa med sej hem.


Ska träffa mina små kusiner i dag. Leka lite.


Sen melodifestivalen med girlsen och morgan.



..

Av anna loorentz - 14 februari 2008 07:59

aa har knappt sovit i natt :(

Haft så ont i ryggen och så går de fram till magen.

Har legat på golvet i en timma och försökt sova. Ganska meningslöst.

Fick bli alvedon vid fyra. Hjälpte. Är lite anti tabletter.. men nu va de tvång.


Varit jättebra i 6 dagar men bara jobbat två av dem. Funkar inte mera. Fick slänga mej på golvet när jag kom hem i går.. fötterna svullnar ju med ..


Å så fick man ingen söt hälsning i tidningen i år heller ;P


Ha en trevlig alla hjärtan!

kram från mej

Av anna loorentz - 12 februari 2008 16:03

Är duktigt trött på de.. Och kissandet fyra gånger i natt! Alla redan. var ska detta sluta.

Ska de inte flytta upp lite så att man inte skulle kissa så mycket?  Minsta lilla vätska i blåsan så trycker de ju på,, blää

aaa

Av anna loorentz - 12 februari 2008 15:37

skrev precis ett långt inlägg som jag klickade bort.. ;(


jaja.

Nu har jag blivit mera aktiv på min familjelivs sida. T.o.m lagt in bild! Inte illa.


Kollade barnvagn i går med. Äntligen har vi bestämt oss!

De blir en brun och röd teutonia. Lite dyrare än emmeljungas men de skillde bara några hundra lappar tack och lov för jag ville gärna ha den.


Har nog blivit allergisk mot järntabletterna med. typiskt! måste man äta en massa järnrik mat i stället. Är ganska kass på de!

Kliar som tusan..





Av anna loorentz - 11 februari 2008 08:42

Aaa jag har fått en flåt fläck på min nya tröja!

Hur får man bort de?


Vad e de som händer? Kollade på melodifestivalen..Jahaja I Love Europe!

 Heja Sverige! Tur de kommer fler bidrag.


Håller på att leta vagn.. Kan inte bestämma märke. Man ha negativt om en och sen om en annan.. svårt de där. Jag behöver tips!


Ska nog till Malmö en runda och kolla runt.


Nån som vill ha en macka?

hmm

Av anna loorentz - 7 februari 2008 20:24

Fick ellos katalogogen plus collection.

nån pik eller? hehe


Varför måste de vara såå fula skor, tycker man inte om fina slipin och ballerina skor när man är Size 42+? EH jo!Och jätte tunikor så man ser ännu större ut?. Förstår mej inte på de där. 


Sen gör de alltid reklam i katalogen om att man ska köpa en kroppsstrumpa så man blir smalare och slankare.. får man inte duga som man är?


Ovido - Quiz & Flashcards