Alla inlägg under februari 2008

Av anna loorentz - 7 februari 2008 20:01

Idag har vi varit på hjärtljud :) Vilken känsla!


I går var jag (ANNA LOORENTZ) och simmade! herregud vad har hänt?!


Min läkare sa iofs till mej i dag att jag var ju lite överviktig .. De bjuder jag på, tuggar på en kola nu iaf. ;)

 Har faktiskt bara gått upp ett kg. Tycker jag är bra.


Nu är de Gay galan på tv. Ska nog kolla lite..


Mamsen och jag ska till k-stad i morgon.. myysigt



Av anna loorentz - 5 februari 2008 15:23

Idag är jag en kaloribulle. Ätit så mycket skit att de täcker upp för resten av månaden .. ja eller till i kväll iaf :)


Snart tillbaka till jobbet. Känns inte så där väldigt rogivande. men men.




Av anna loorentz - 5 februari 2008 11:18

Håller på att rensa ut garnderoben. Ingen mening att till på de kläder man ändå inte kan ha.. blir bara deprimerande.


Men de ska fram igen!


Man ska ju börja prata med bebisen nu. För den börjar känna igen röster. Min bebis kommer tro i Magnus Uggla är både hans/hennes mamma och pappa :)


AA jag hittade världens bästa snacks igår. Inte ätit på många år. Sesamfrön blandade med typ honung.  Blir en liten kaka. Gott!


I morgon ska jag simma..! Undrar hur de ska gå. Vet inte om de är dyrt heller.


Ni har kommit hem, till familjen Fett, VI rockar Fett!


Av anna loorentz - 4 februari 2008 09:49

Nu e jag tillbaka. Helgen är över. Men i dag är jag ledig. Ska åka med ida till statoil och sen ska jag på med bältet och gå till solgårda för att äta lunch med min kära sambo.


Skinkgryta! Varför ska de alltid vara mat som jag inte tycker om så mycket? 

 Jaja de får gå ner de med.

Ska till mamma sen.. spela sims.. fast hon är inte hemme :)

Kela lite med katterna så man kan gå lite kli i halsen.


A vad jag har varit trött i helgen! Trodde aldrig jag skulle vakna i lördags. Men fick tvingas upp för jag skulle jobba.


Å Mörrum kan inte vinna.. ;( WHY?!

 Tänker på de stackarna som sitter ute på läktaren och fryser varje match till ingenting just nu. Jag har ju go värme inne i kuren iaf :)


Kl 22.45 i går kväll var de dags igen. Våra grannar har en standard tid varje söndag! 4:e veckan i rad vi hör dem.. De börjar bli lite kult nu hheh-.


Vi ska nog köpa en pensionärsbil iaf ! Skoda hehe. bra bagage och lätt att köra.



Ovido - Quiz & Flashcards