Alla inlägg under februari 2008

..

Av anna loorentz - 27 februari 2008 17:30

aa i dag har jag haft en sån svett dag. Har inte ens behövt röra mej.

Och uppstötningar. typ hela tiden. De är väl antaglingen sånt som ingår.


Jag ska snart på bio. Vill inte gå ut.

Men man får köpa något gott iaf :) Är snart lika rund bak som fram


Varför gör man saker i bland fast man vet de ska gå åt pipan?

Idag skulle jag hälla över ris, från en påse till en annan.


Vad händer?! Jo allt ris på diskbänken/golvet och inget i påsen jag skulle ha med mej..


I morgon ska jag träffa Wiggo :) så mysigt. Fast jag tycker de ska bli mysigt att träffa föräldrarna med :P

Av anna loorentz - 27 februari 2008 17:03

Jag klippte mej i måndags...


HAHA upptäckte i dag att de är olika långt!

Skiljer typ två cm. Och de värsta är att de är finare på den långa sidan.!



Av anna loorentz - 27 februari 2008 09:00

Varför äter man nästan samma frukost varje dag?.

Skulle ju aldrig kunna äta samma middag varje dag. Att man lixom inte tröttnar.

Min består av leverpastej smörgås och flingor med äppelmos.

I kväll ska jag iaf på bio. Hoppas den är bra.

Har ingen aning om vad den handlar om eller vad den heter :P


Seriöst! när börjar Mörrum sitt kval egentligen? Man hinner ju lägga ner hockeyn innan de är dags.


Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:37

Så nu har jag alla. utom Mogge men han finns på presentationsbilden.

Lena, Mamma och Roger, Pappa, syrran å ja :)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:22

:)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 14:21

nu e jag så nöjd att jag kommit på de här med bilder så jag ska presentera min familj :)

Av anna loorentz - 26 februari 2008 12:58

jag har fått min pingla :) SÅ gulligt!

Nu kanske den slutar har slagsmål på nätterna hihi


Tur att de finns regnkläder! Har precis varit ute och cyklat.


Jag lyckades komma på hur man gör med bilden :)


Vi hittade världens coolaste baby kläder igår. Men vi är lite nojiga så vi köper inget än. En svart body med texten im gonna rock youre world!


Den ska vi ha om den finns kvar! Men väntar ett par månader till iaf.



Ovido - Quiz & Flashcards