Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

dagens fika

Av anna loorentz - 22 maj 2008 17:01

Bestod av Mej, Mamma, Bella och Ida

Christins. Och de fick bli ost och skinkpaj för min del :)..


I morgon barnmorska. Äntligen har ju inte koll på hjärtljuden längre. Å sen ska jag och mamma fira morfar.


Ni som köpt babyskydd!: E de värt de? Har hittat ett för 1000 kronor med insats och är ganska sugen.

Kollade även på begagnade men priset låg på ca 800 å så kan man lika gärna köpa nytt..


Jag har inte koll på hur smidigt de på bb är. Vi hade bestämt oss för de innan men jag är osäker nu. Klick systemet känns som en investering bara de.

 
 
Lisa

Lisa

22 maj 2008 18:01

Behöver jag säga vad jag tycker? ;)
Det är värt det! Speciellt en "base" alltså själva grejen man sätter i bilen som man klickar fast i. :) Mycket smidigt, å ni har ju Volvo med, kanske extra bra då... ;)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
ida

ida

22 maj 2008 18:18

Vi har inte lånat babyskydd utan ar ett eget som vi köpt av min kusin.Det är med en bas som man bara klicka i stolen i, skit smidigt! Vi är jätte nöjda med det!
Hoppas att du känner dig lite bättre!
kram

http://idus.bloggagratis.se

 
Frida

Frida

22 maj 2008 18:25

Menar du bilstol?? Isåfall så tycker jag personligen Gracos är bra. Där du har basen fast i bilen och sen klickar fast stolen bara.

http://mammafrida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofie

22 maj 2008 18:56

va e ett babyskydd? O vaddå klickljud!? fattar nada....

 
Ingen bild

sofie

22 maj 2008 18:56

menar ju klicksystem....

 
becca

becca

22 maj 2008 21:49

La till din sida som en länk på min sida. Så jag hittar in på den lite oftare. hoppas det är ok :)

http://rebeccaronnysdother.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards