Alla inlägg under januari 2009

Av anna loorentz - 11 januari 2009 21:12

 

eftersom jag varit kass på att lägga upp bilder kommer det en hel drös nu :)

Godjul från Maja

Av anna loorentz - 11 januari 2009 20:34

Det har gått bra. Fått ihop lite timmar och det har bara ringt en gån fredags natt kl. 3 så vi får känna os nöjda,. Men det är inte slut än dock..

Jag ser pengar haha


Jag ska förresten jobba en helg i februari. Alla hjärtans helgen. Men det gör inget vi går dit hela familjen på kvällen och äter tillsammans :)

 De kommer bli mina Ullareds pengar! Mars Bella? Hoppas de fått in lite vår, sommar kläder till min goding

 Hon ligger just nu och myser med Mogge. ÅÅhh hon har blivit så kelig!


Godis godis godis..,. usch vad jag har ätit. Fy!! och nu får det vara nog.


Skola i morgon. Då ska vi få planeringen med så ifall jag inte alltid kan gå dit så får jag ta igen det hemma.. jooo viiisst. hehe men det måste jag! Ska klara detta.

Och läraren Marie var helt underbar.


i går köpte vi paket till lilla William. Ja vad Linda har sagt e han inte så liten hiihi..

Kläder.och en leksak. jag skulle inte köpa kläder men vem kan låta bli? Bus och rackartyg! Hoppas hon blir nöjd iaf :)


Tisdag kommer tjejerna med barn från mammagruppen hem till oss. Ska bli mysigt!. Vet inte om jag vill ha frall eller kakfika.. eller kanske båda :P.


Maja har varit förkyld. Sovit som en stock i sin bilbarnstol! Tack för tipset!!





Av anna loorentz - 7 januari 2009 14:37

det gick som en dans! Vi var hemma 3.30 såg det sista av hockeyn.

Så klart var vi nästan sist hihi.

Anna Mogge Emilie Peter rockar fett på fest!

Vi var 14 igen.. körde tåget!! hahah


Tötta var vi dagen efter kan jag meddela. Pappa lämnade Maja vid 13 tiden aaap trött hahah han pallar inte en natt med aktiva Maja ;) Hon kelade och kelade åååhh vad mysig hon är!


Nu har jag varit på information i skolan!. Engelska B Jaaa läraren hmm lite seg? Men det ska nog bli bra. Vi börjar på fredag. Tack och lova var Martina Jaldergård där och vi ska gå samma :) Nån man känner skönt!


Mogge får ta en pappa dag i veckan. Alla fredagar den lyxen haha Maja ska babysimma med på fredagar så vi måste lösa detta.

Vi har ju världens bästa familj som ställer upp med så jag kan lösa detta med skola och föräldrarledigt.


tjoo

Av anna loorentz - 5 januari 2009 15:44

är för stoooor!! jag är helt knäckt.. den inhandlades för tre veckor sedan och jag klippte precis bort lappen för jag kan lova att den är provad mååånga gånger!


Vi ska på bröllopsfest. Jag får gå naken.. min fina spetsklänning höhöhö jag sörjer.

 400 spänn


Men en fördel är ju iofs att den är för stor.. träning ger färdighet..?

 Under mitt hat sträck 80 kg nu iaf hehe jag avslöjade.. men det kan jag nu eftersom jag dock inte är kvar där hihi.

har dock inte kommit under det på flera år så det är med gläjde jag berättar detta!.


Av anna loorentz - 4 januari 2009 19:12

Vi var dock mer roade än hon men iaf hahah. Maja stirrade mest

Av anna loorentz - 4 januari 2009 11:01

 

av det ny året.

Året där Maja fyller ett!? Men det är iofs länge till :)

Året där jag ska börja läsa

Året där Morgarn fyller 35

Året där.. jaa vad som helst kommer hända.


Tänkte jag skulle sätta ihop en liten årskrönika.


Årets bebis: Maja å Alfons och så klart och alla hennes nya bebis kompisar

Årets mamma: Ja det får bli vi allihop på olika sätt och såklart min egen mamma! stolt underbar mormor!

Årets blogg: Lisa´får  rycka i toppen eftersom det alltid finns något nytt inlägg som man kan läsa och fundera på  :) Och Linns blogg har gett mej många skratt

Årets sämsta blogg: Idaaaaaaaabella skärpning!

Årets rum: Majas.. jag har lagt svett och tårar i det.

Årets kram: Linda Bloom. Världens bästa och vänligaste kramar.

Årets bästis: Det vet ni vilka ni e!

Årets konsert: Ja det är ju helt oslagbart Uggla!

Årets bästa konsertpolare: Anna, Mogge, Peter och Emilie. Vi e oslagbara!.

Årets tröttaste: Jag..

Årets slut spurtare: Jag, kom faktist i gång med träning innan året slut. Tack och lov!

Årets pappa, sambo: Det är ju såklart Mogge fast han kan va lite tjurig i bland haha vilket jag aldrig är ;) Och min egen pappa är världens bästa morfar!

Årets resa: Till mina tjejer i Jönköping. Den enda resan vi gjort med det räckte! För den var den bästa

Årets syster: Linda är min bejb efter Maja :P

Årets hallon: Mogge

Årets låt: Älskade barn som spelades på Majas dop, this is the song med Amy Mcdonald är grym!


Det är mitt år!


God fortsättning

Ovido - Quiz & Flashcards