Alla inlägg den 4 februari 2009

Av anna loorentz - 4 februari 2009 19:43

 

japp nu har jag med blivit utmanad :).

Det blev dock tyvärr ingen bild på mitt barn utan på mej för 100 år sedan (2005). Ni får inte bli rädda nu! hahaha

Jag ska visa bild 6 i mapp 6, från mina bilder i mammas klänning, skärp, väska från ljuva 80- tal!

Av anna loorentz - 4 februari 2009 19:25

Japp jag har haft det länge men som sagt så har det stått på engelska.. hehe vilket inte passar mej så bra. Men nu eller ja det är ju ett tag sedan så blev det på svenska och nu är jag värsta aktiva facebook bruden haha. Men bilder.. nej det pallar jag inte lägga in.


I dag har vi varit hos mormor och morfar hela dagen <3. Skönt!.

Min morfar e bara så skön! hahaha man får många goda skratt


Vi gick ner till ån och tittade på ankorna! Maja var helt överförtjust.


Hon har sovit oroligt i natt, pylt och snurrat fast ändå inte vaknat.


Mogge spelar hockeybockey i kväll. Skönt för oss båda att han kommer hemifrån lite hihi.


Lagat nån slags fiskbiff. Ja det såg mera ut som en röra men det gick alldeles utmärkt att äta.

Hittade en recept bok hos mormor där det fanns en massa god husmanskost som ska provas. Ja hon frågade mej för ett tag sedan om jag ville ha den men det ville jag inte..då.. hehe ops!.

Det var det man fick på Ica.


Har ett arbete i engelskan som ska vara inlämnat till måndag. Har inte börjat. Varit rörigt här nu ju. Detta är första kvällen jag är uppe.. Jaja det får väl gå ändå.



Ovido - Quiz & Flashcards