Alla inlägg den 11 februari 2009

Av anna loorentz - 11 februari 2009 22:18

Välstekt i ugnen, lite sotig nästan som kol men det går att skrapa bort!.


Ja och så var jag nära att sätta fyr på ugnen. Fyyyyy F*N vad det har luktat illa här hemma!.


hur i hela friden kan det ligga en grytvante i ungen? Någon som kan svara på det? Och hur ska jag kunna veta det när det börjar osa bränt att det kommer från ugnen när jag just då lagar mat på spisen. ja som sedan ska in i ugnen.


Maten blev en timme sen och ett samtal till 112 och till giftcentralen rikare. Ja Mogge blev orolig för Maja att hon andades in farlig luft. Såklart måste jag ringa med. Alla samtal till sjukvården går via mej


Nu har vi iaf ätit så vi lever. Det kunde gått illa om jag inte stått och sett svart rök komma upp ur spisen.


Pluggat engelska.


Har ett järn värde på 107..! (ska absolut inte ligga under 117, helst över 130.. ja där låg jag innan!)


Konstigt att jag är trött? NEEJ!


Nu ska ja sova


Ullabella! hahahah :)


Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards