Alla inlägg den 16 februari 2009

Av anna loorentz - 16 februari 2009 20:18

 

 

har gått rätt bra. Jag skriver här som en liten matdagbok för mej själv :)


Startade mitt nya liv med havregrynsgröt, banan, äppelmos och mjölk.

Frukt

Tonfisk baguette!! på Jahls. Med varm oboy! Stort minus.

Lasagne på fullkorn och smal ost.

Smoothie med banan och mjölk..

Lasagne igen hahah. Jag är hungrig!. Men jag äter inte så stora portioner.


Lång runda på stan med min bästa vän Emilie.

Hon shoppade och jag höll på att avlida bland alla snygga vår kläder.


Hittade en kavaj.. Lite längre och som man kan vika upp i ärmen. Fyyy f*n vad snygg. Den vill jag ha någon gång!.


Tänkte förresten fylla år någon gång nu under våren. Har inte bestämt datum än.

Så det blir det gamla vanliga med fika och så kommer ni hit och jag får pångar och sånt så jag kan förnya min garderob.

Sen tar vi såklart min riktiga födelsedag i september med som vanlig, hihih


Min gammelmormor är riktigt jätte dålig ;( Vi bara väntar nu. Usch det är så jobbigt. Jag som bryter i hop för vad som helst som pappa säger hihih tycker så klart  att det nu bli extra känsligt. Jag kommer sakna henne min lilla Doris.


Vi fem i sommras,

Ovido - Quiz & Flashcards