Alla inlägg den 9 februari 2009

Av anna loorentz - 9 februari 2009 20:43

Nu har jag kommit hem från en mycket trevlig Gangstar kväll hos Linn.


Blev 300 kr fattigare, Maja blev en cerise farfarströja( mina favvisar) och en ceris mössa rikare. Så snyggt!. Hon har redan två sådana tröjor en i svart och en i rött. Men de börjar snart bli för små ;(


Tyckte det var mycket pojkkläder denna gång faktist. Men jag har spanat in mej på en svart college tröja till nästa gång.

Lite mesiga färger.. hehe jag kommer nog inte få medhåll :P men det var faktist tuffare i vintras!.


Själv sitter jag nu och tuggar på en torr majskrok. Ska kolla lite tv och umgås med min kära.


puss puss





Av anna loorentz - 9 februari 2009 12:36

Allt gick bara så fort!.


Lördagen gick utav farten. Vi hade en mycket mysig dag hela gänget!

Och festen gick i E Karlssons spår hihi <3 love you

Harrys kunde man ju iofs skippat. Men som sagt måste man ju bara gå ut annars är inte kvällen fulländad.

Hannah och Jesper verkade skit nöjda och jag vann i singstar så jag var precis lika nöjd!.


I går hämtade vi Maja som varit hos min mormor och morfar.

Hon har haft det så bra man bara kan ha det.

Men jag led. För första gången led jag på riktigt. Tyckte inte alls det va skönt att lämna bort henne.


Träffade mammas kusin Alexander ute på Harrys. Vi träffas alldeles för sällan! (vi e lika gamla )


Idag har jag varit i skolan. Försökte läsa engelsk text. Ja som sagt övning ger färdighet. haha stackars Tina.


Tänkte gett mej ut på en spring runda men det är ju Skit kallt!.


jaja får plugga eller nåt. Spela sims kanske hehe.


I kväll är det gangstar party! Ska bli skoj!


Träffar knappt Maja alls i dag.





Ovido - Quiz & Flashcards