Alla inlägg den 5 februari 2009

Av anna loorentz - 5 februari 2009 20:16

Där har vi hållt till en stund i dag!

Hos morfar så klart. Men det fick bli en runda till dagis med så Maja fick träffa de stora barnen. Hon gillade det skarpt!. Det ficka klappa och känna på henne så mycket de ville utan hon blev arg.


Sen gick vi hem igen efter en timme. Åt mormors korvsoppa. Sov en stund sen kom mormor hem och vi körde till Sbg och hälsade på min gammelmormor.


Uppskattat till 1000!.


Sen ville jag så gärna in en runda på Schackmatt och Name it. :) Får man inte missa när man är i krokarna.


Sen blev min kära mormor några 100 fattigare hihi.

Jag fick en lång röd tunn tröja och ett par blommiga tight :)

Maja fick en pyjamas och en scarfes <3 Tack!


Ja för Maja har namnsdag i morgon. Då måste man ju få en present hehe. Doris står det i almanackan!: Precis som min gammelmormor med heter.


Hon är mycket stolt för att Maja heter det. Pratar om det hela tiden. Fast från början ville hon inte det alls :).


Mamma har varit så massage idag. Tyckte det var så bra att jag med skulle gå tid hiihi tackar man ju inte nej till <3

Ja sen fnittrade hon som vanligt, jag skulle vatt med och sett detta :)


I morgon ska vi simma och sen ska vi till mamma och Roger.! Vi ska bjuda på middag. Tre rätters har hon krävt! Eller t.o.m 4 haha men nej mamma :P




Ovido - Quiz & Flashcards