Alla inlägg den 10 februari 2009

Av anna loorentz - 10 februari 2009 17:22

dem har vi spenderat dagen hos <3


Maja gjorde vad hon behövde i natt halv ett och jag tänkte mest.. neej jag orkar inte!. Sen tänkte jag att kanske tand tummer två e på väg. Och på morgonen hade jag väldigt rätt :)


Nu håller de på att komma upp så man kan se dem och hon är mest ledsen.


Ska snart sticka iväg och träna. Skönt det var ju ett tag sedan och det har blivit lite mycket godis nu efter maginfluensan.


Glömda skriva att Sandra gjorde ett mycket bra jobb på sin första visning :)


Jag har smällt att inte kläderna såg ut som innan, samma färger alltså så nu gillar jag dem faktist mer och mer. Kommer bli fler slantar på det där ;( hihi.


Jag funderar över det här mes en sulki till Maja. Känns som ett bra köp, men vad ska man ha? Det får ju inte vara någon liten fjantig variant. Kollar lite på Carena. De finns på leksaksaffären. Många olika varianter. En grön kanske? Eller en rosa? De kostade i varje fall inte en förmögenhet.

Hon börjar ju faktist bli stor dam nu!. Och den vanliga vagnen är rät klumpig att ta med sej. Men vi har sagt vi ska vänta till 1 års dagen.





Ovido - Quiz & Flashcards