Alla inlägg den 1 september 2008

Av anna loorentz - 1 september 2008 21:13

Jag får ju tillägna dagen till ära min pappa Mikael Loorentz

Av anna loorentz - 1 september 2008 20:49

Bläää jag är som en klen karl när jag e förkyld. Och så klart har inte Maja sovit i natt för att hon somnade alldeles för tidigt i går.. OCh Morgan har börjat jobba i dag och Majsan vääägrar verkligen sova middag..

Jaja de är öergående. Men sen är hon sötaste i världen så man kan ju inte låta bli att le när hon ligger och jollrar medan en annan mår skit :). Har för övrigt en mycket snäll man som kom hem lite tidigare i dag för att jag bad om de så jag kunde få sova. Vaknade tre timmar senare.. Alltså va jag heeelt slut


Men men i morgon e de nya tag. Ishockey i morgon. Ska vi gå på. Hela tjocka släkten. T.o.m pappa ska dit men han e khk:are. ;(.


Ska stoppa ner Maja i sin vinter overall haha sen kommer va stor som ett hus. Tror de är 74.. Jaja hon kommer inte att frysa iaf. Det som e viktigt.


I fredags sjöng jag och pappa singstar. Betsämt sen mycket länge att jag skulle utklassa honom :). Han vann nog fyra av 20 så jag känner mej ändå rätt nöjd :9


Vi va på kräftskiva i lördags.

De va trevligt. Pappa och Håkan Windahl som förövrigt gjorde ett underbart framträdande på dopet drog i gång festen och spexade loss. Inte en sur min så låmgt ögat kunde nå :). De va en som satt vid oss som skrattade så fort pappa sa något han bara NEJ jag orkar inte mer. han e ju helt otrolig. Pappa var värsta idolen! Sen fick han veta att pappa höll på KHK.. hahahah Hela världen gick under. Han bara : NEJ  NEJ Stackar han!.


HAn fick slita ner alla idolbilderna som han hade satt upp i huvudet på honom under kvällen haha.


Pappa som för övrigt ser ut att vara min idol i det här inlägget har hittat min blogg.. TADDA!. Men de enda han sa va bara: Så såg jag att du heter famfett med..'

hahaha,

Ovido - Quiz & Flashcards