Alla inlägg den 28 september 2008

hoj

Av anna loorentz - 28 september 2008 22:03

datorn sitter lite inklämd just nu så de e därför jag e lite seg med detta nu.. håller ju faktist på att måla :D Ska lätt ha inflyttningsfest sen hihi :)-


Allt kalasandet e slut.. Eller ja tjejerna med sambos, barn och hund kvar.


Fick:

500 kr av mamma och Roger och en blomma :)

200 kr av svärmor och svärfar...

300 kr av Morgans faster

Jeans, skjorta, och kofta av mormor och morfar.


300 kr på presentet av Janne och Åsa.


Maten blev super och jag är glad och nöjd. tack än en gång!


I fredags va vi i Mörrum och hängde .. De va mysigt åt på Laxerian. Och gikc långpromenad mamma, ja och Majsie


Åhh snart e de dags för Jönköping :) tjaaat ja vet men de ska bli sååå mysigt. Tycker lätt vi ska spela bingo på lördagen bruds!


I morgon kommer morfar så jag kan måla lite.


Familjen sover så jag passar på att njuta lite i min ensamhet. Borde sova ja med men de e så skönt att lyssna på musik och bara va för en stund.


Majsie har varit lite pylig idag har nog varit mycket med allt kalas och människor..


Mormor fyller år i dag.. 64 år tanten hehe :) Grattis.

 Kalas och kåldolmar... fy tusan vad gott!!! åt fyra och en halv.


I kväll va vi ute och gick för att Maja skulle lugna sej lite.. blir sur när hon inte fått va ute riktigt på hela dagen bara åkt bil..

kom till övergångstället och en stor nästan jeep kommer och kör förbi.. HA vad den som körde troligtvis inte märkte va att polisen körde bakom... Blev böter... hehehe.. Kan va vi nästa gång men iaf man kan få gotta sej lite..


jag har en ny idol amy mcdonald.. Såå suuper bra... Diggar loss i mp3;n



Ovido - Quiz & Flashcards