Alla inlägg den 14 september 2008

ha!

Av anna loorentz - 14 september 2008 21:57

jag har sytt en väska haha ;) Tog mej två timmar och fyra sprättningar. Den ser verkligen hemma gjord ut. Precis som jag vill ha de hahaha ;D


Är ganska stolt... eller nej mycket stolt.


I dag har Maja varit hos farmor och farfar s nu har vi fått i ordning här. Vi ksulle ju gå upp tidigt. MOrgan lämnade henne halv åtta och va hemma lite¨ över åtta igen. Kl, 11!!! vaknade vi. Men shit vad de går undan när man har lite tidspress på sej.


Sen va vi på golfkrogen och åt. Andra gången denna veckan. Bortskämd börjar man bli :) Med all rätt


Sen va vi hos resten av släkten. Lika bra.


i morgon kommer min morfar hit med frukost och sen bär de av till Bromölla möbelaffär. Tavellister ska inköpas.

 Sen ska jag måla Majas byrå.


ÖJ! förresten ska jag gå ut på Lördag.. :D Shit va längesen!. Ska bli skoj





Ovido - Quiz & Flashcards