Alla inlägg den 16 september 2008

Av anna loorentz - 16 september 2008 21:18

e de så konstigt hehe :P


Man har ju trots allt en bebis jämte sej som av någon anledning ska ta upp 70cm av sängen så en annan får  20 cm till godo.

Nu är de slut på sovandet jämte mamma de är en sak som e sagt om jag ska kunna leva.


Visst sover hon bra i sin egen säng men jag är lite lat på natten när hon ätit att stå och greja med att hon ska somna om i sin egen säng.


Jaja slut på de nu iaf,


I dag har vi haft en helt fantastiskt mysig dag hos Emilie och Malte :).

Maja har pratat och skinit som en sol, fast de regnade :D


De är bra med word :) Är man osäker på vissa ord går man in där haha skit bra!


Snart kommer barnbidraget!! tjoho!. Tack gode Gud att de finns. Kunde dock varit lite fetare men skit samma de finns iaf :)


I morgon har jag och Maja fast hon sov dock bjudit hit Lisa och Viggo på potatis, blomkålsstuvning och falukorv för den som vill :)


I dag har jag planterat en massa blommor i krukväxter till balkongen. I ÖS regn! men fint blev de iaf. Ska ju ha kalas nr.1 på torsdag sen är de kalas nr 2 på tisdag på födelsedagen den 23:e så ni vet hihi


Aa va snygg han e Andreas i Juryn idol.. aa vilken karl!


Jag såg två minuter av singelmammorna haha en mamma som va ute och gick med sina andra barnvagns vänner med ett glas med latte haha de e status på de :D






Ovido - Quiz & Flashcards