Alla inlägg den 2 september 2008

Av anna loorentz - 2 september 2008 12:48

hahah va ganska kul. Kommer upp saker man inte tänkte på att man lagt ut på nätet.


T.o.m mina kommentarer till folk har lagts ut.


Kunde inte kopiera texten men rullar man ner på sidan till mitten ungefär så kommer jag och Rebekka Einarsson  fram hahahaha

http://www.commersen.se/tidning-pdf/nr10-04/edition-ronneby.pdf

Vi skrev en barnskiva på vårt projekt arbete.


http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060729/BROMOLLA/107290861/1338/ABONNERA

uffe!!! uffe!! – Vi har med Uffe-mackor med räkor och köttbullar, sa en mumsande Eva-Lotta Johansson.

Jag säger bara:

 Familjen Fett Rockar Fett!


Man e ganska olika sej själv måste jag säga.. :*)

Ja e fortfarande dö förkyld. Maja fick följa med sin pappa i morse till farmor och farfar. Jag orkade inte.. Sov till halvtolv!. är chockad över mej själv.

Pärlan kommer hem vid tre iaf. Då ska vi mysa. Och jag får kålpudding. Fiint de


Hoppas jag blir bättre så jag kan gå på hockey i kväll ändå.


Ovido - Quiz & Flashcards