Alla inlägg den 3 september 2008

Av anna loorentz - 3 september 2008 22:38

Med Idis. :)


Först va vi på Thai och käkade. Åt spett med jordnötssås inget att rekomendera. Men jag kan i stället varmt rekomendera sällskapet hehe :)


Sen hyrde vi film och köpte sjukt mycket godis. Ondödigt men gott .


Himlens hjärta.. Skum men man kunde inte låta bli att gilla den


Snart kommer vi Idis och Fridis :) Ska bli kuuul!

Då ska jag gå ut för första gången på lääänge.

Fredag: tjejkväll

Lördag: myskväll med Majsan, då släpper vi ut mannen i stället


Får väl ta på mej och köra hem på söndagen.

Det är en månad till men de känns kul att planera lite hehe. Spara pengar är nog ett måste iaf innan resan.


Är lite rastlös. Brukar inte riktigt orka va uppe nu men har nog sovit för mycket.


I dag var mormor och morfar här med frallor. Och pålägg så klart. Sa ju lite fint att vi inte hade så mycket hemma haha,


I morgon kommer nog gull Bella och världens sötaste Alfons ;) Med frallor. Fint när frukosten serveras :)



Sen blir det bränna mamma kalorier promenad med Thine och Ahgnes. Hoppas de inte regnar.

hmm

Av anna loorentz - 3 september 2008 15:08

jag steker kyckling.. Maja sover och så fort hon vaknar ska hon äta..

Gissar på att den där kycklingen inte kommer ätas före fyra ;(.


Tillbaka till verkligheten. Morgan jobbar sm sagt och jag har slutat äta.. Hinner lixom inte.. aaa sen kastar man i sej det som står framför en som är färdigt.. typ godis eller nått för att stilla hungern en stund. Någon som vill bli min kokerska? typ Laila i Lailas mat :). Mer än gärna välkommen hehe.


Mitt lilla gryn vaknade halv tre i natt pigg som en lärka :) låg och diskuterade massa saker med sej själv. sååå söt


Det blev som jag trodde åt kl. 16 :P

Ovido - Quiz & Flashcards