Alla inlägg den 10 september 2008

Av anna loorentz - 10 september 2008 22:04

Till mitt försvar får jag lov och säga att jag e gravid.. Men de är absolut inte min pappa hahaha :D

Av anna loorentz - 10 september 2008 18:52

Och maten e klar..


Som jag visste att de skulle bli.

Skit samma ´svärmors köttgryta går alltid ner ;)


Tvätt.. rockar definitivt inte Fett!



A vad de e drygt fast Morgan har tvättat många gpnger nu så jag ska egentligen inte klaga..

Av anna loorentz - 10 september 2008 18:34

japp jag syndar. Cyklade t.o.m ner till ica för denna blå påse.. GUUUD va gott!.


Maten står på spisen det är just då det är som extra gott. När man e lite hungrig :)


De mörka e helt klart bäst.


Jag har sovit en timme.. såå skönt.

Maja e hos Farmor och Farfar och Morgan tränar.. E någon väldigt konstig tystnad här hemma.

 Hör bara grytlocket som slår och jag veeet att de kommer snart koka över

:p

 Väntar med spänning... hehehe snacka om fritidsintresse.


I dag har jag och Maja fikat med Carola, Martina och mormor och morfar.


Sen blev det stan runt.. Fick många födelsedagspresenter.


Har letat jeans i en evighet.. Inte så lätt kan ja säg. ÄR ju inte supersnyggt när man måste lägga midjan under magen så de väller.. Nej jag har letat med omsorg. Men nu hittade jag ett par iaf. Och en kofta och en skjorta.

 De va kul..



Snart e de över! ;( mitt älskade Paradise Hotel. Följer med spänning på tv 400... JA jag har sett de innan men iaf :).


Sista veckan nu bläää vad ska jag nu se på nätterna.. Förutom Jerry Springer... EH har ni sett de? Jag tror seriöst inte att de finns fulare människor än de. åå så KORKADE! man bara dööör




Av anna loorentz - 10 september 2008 10:37

Jag läste i tidningen häromdan om massor med smarta uppfinningar som man själv skulle kommit på :). TÄNK vilka pengar!!


Man skulle kommit på en sak som gjorde att mackan alltid landar på rätt håll.


Eller någon som gick upp och matade på natten som kändes som mamma eller pappa hehe :).. Vilka pigga föräldrar man barnen skulle ha och mamma och pappa skulle varit nykära varje dag i stället för att somna på soffan :P..


 I morgon ska vi på barn och hund ficka :). Men sorry girls jag måste lämna en stund.. men i be back!


Majas morfar vill bjuda oss på lunch och det var två vecko sedan han träffade Maja. Vilket han har djup ångerst för men de går lixom inte. Så vi tar en lunch lika trevligt de.


Jag har köpt scarfsar till henne nu. Allt kräks ju ner. De fungerar inte.


Kl. fem i natt låg jag och Maja på mattan och lekte. Då va de slut på sovandet hehe.. Morgan kom tjugoöver trött som ett ösregn och dog över. Fick en bajsblöja på köpet. Fínt de :D


I går gick jag så mycket att jag är fövånad över mej själv.. 16500 steg!. Skönt nu har jag gjort mitt denna veckan haha.


Ovido - Quiz & Flashcards