Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

mat hos mamma och Roger

Av anna loorentz - 6 februari 2009 19:31

Det har jag gjort nu. SKulle bjuda dem på det i dag.

Förrät bestod av Lisas kräftröra

Hamburgare till varmrätt. Blev dock lite tjocka så det blev inte riktigt klara.

Jag sitter ju såklart och synsar hamburgaren efter rött kött hehe.

sen skulle vi ha fruktsallad till efterrätt för mammas skull. Fast hon mår illa så det blev läggdags för henne. Hon och Maja sover skavfötter <3


Vi kollar på frågesport. Jag är helt värdelös men det är kul att kolla in alla roliga männsikorna.


I dag har vi badat. Maja tycker att det är kul en stund sen tröttnar hon. Synd! Ligga på rygg är det absolut inte på tal om.


Sen körde vi hem till mamma. Lämnade Maja, stack hem till Emilie. Peter och Malte. Malte var helt tosig när jag kom hihi. Varför är inte ni det? :)

de har fått det så sjukt jävla (ursäkta) fint!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards