Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

I´m alive!

Av anna loorentz - 23 februari 2009 15:43

Här e jag igen!. Jag tar ju min pauser då och då.


Först vill jag börja med:


Ett stort Grattis til Viggo!


Sen kan jag berätta att jag suger i engelska.

Men jag ska inte ge upp!. Jag måste kämpa på..


I lördags var vi på hockey. Utan barn. Det var jätteroligt!. Vi är aldrig själva tillsammans.

Sen vann ju Mörrum med så då blev det ju ännu bättre!

Maja var hos Emilie, Peter och Malte. Det hade det sååå mysigt <3


I dag fyller Maja 8 månader. Pappa messade innan: grattis på 7 månaders dagen! Och sen vet jag att han var såå stolt för att han kom i håg det. Hahahaha :) tji fick han


I kväll är det dags att komma tillbaka till den vanliga måndagsträningen. Ska bli skoj att dansa lite afro.


Sen är det glos- plugg som gäller.


I morgon är det äntligen dags för mamma, pappa, barn gympa på motiva!. Det har jag sett fram emot. Det är på Majas sov tid bara men hon kan kanske ändra den så småningom.


I fredags var vi tillbaka på den gamla goda tiden utan badet när Maja och jag var hemma hos mamma :). Det var lov och badet inställt av någon konstig anledning.


I går var jag och Maja hos mormor och morfar. Mogge var ute och skottade snö så när han kom hem stack vi så han skulle få sova lite.. I 5 timmar haha.

Sen var vi på coop, Maja e stora tjejen som sitter i den vanliga kundvagnen.


Hon har förresten äntligen efter 1,5 månad fått sin nya bilbarnstol.

Vi gav upp och köpte en annan. Vi hade lagt undan en lite billigare acta, men vi gav upp! Stackars Maja led när vi skulle åka bil. Så vi köpte den andra i stället.

Fanns bara en kvar så vi hade tur! Hon sitter så fint! Jag är glad det blev denna ändå.



 
 
Ingen bild

Linn

23 februari 2009 19:41

Hejsan! JAg ska tyvärr inte gå på gympan. Min föärldragrupp börjar imorgon och är varannan tis samma tid :-S Lite tradigt! Ska bli kul att dyka på fredag! Lite skrämmande men det ska nog gå bra! Ses då! Hälsa din lille sjukling! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards