Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Å där va han

Av anna loorentz - 26 februari 2009 18:26

 

Han ni vet mannen med Det.

Vem?

Uggla så klart.


Jag och mamma går och pratar på andra sidan vägen och hoppsan där kommer ju en Uggla med Martin på andra sidan gatan.


Tänk om vi hade gått den sidan med, utanför Hemköp ja då hade vi nästan varit tvunga att hälsa på varann eftersom gången är smal och vi hade vagn.

Men vem bryr sej! Jag har sett han i stan, utan scen med sin svarta dunjacka som han hade i Va fan e mitt band.


Mamma säger: Kolla andra sidan, jag säger schhh och låtsas som jag ser han varje dag. Och sen knöt det sig i magen på oss båda, precis som första kärleken.


Sen fnittrade vi.

Ja visst är det romantiskt!


Denna låten är till Dig Uggla                     hahahaha jag e bara såå rolig!

 
 
Ingen bild

mamma

27 februari 2009 22:10

Har du kollat Ugglas Fredags grogg?
Gott gott i Gott gott
Kram
ps när Maja skriker så saknar hon 1 mormor eller 2 mamma ;O)ds!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna loorentz - 28 augusti 2009 12:37

http://atertaget.blogg.se/?tmp=28114213

Av anna loorentz - 30 juni 2009 18:53

 Vad äckligt det har varit ute idag! Fick panik när jag skulle cykla hem. Fick trampa hem i bara ett linne (långt men det åkte upp!!)   Så klart lite lätt aprikosfärgat så man nästan såg naken ut.   Maja har gaser skriker så vi måste ut och gå. Tand...

Av anna loorentz - 25 juni 2009 22:03

Det blev plask i Neos bassäng i stället med Affe. Oj vad kul de hade :) Vi glömde såklart både kamera och videokamera. Korv grillning och jordgubbar.   Precis sånt liv jag önskat mej som småbarnsförälder.   Cyklat till jobbet, kört den stora bussen ...

Av anna loorentz - 24 juni 2009 21:44

Jag har börjat jobba! Ett år och två månader senare. Skoj Skoj och jag cyklar till Asarum alla dagar, det ska jag bara göra!...

Ovido - Quiz & Flashcards