Alla inlägg den 3 mars 2009

Av anna loorentz - 3 mars 2009 19:57

Om en vecka.. Det ska bli super kul


Mormor, morfar jag och Bella. Vi kör vår årliga road tripp uppåt landet. Genom skogarna far morfar fram i den röda Peugeoten.


I dag har vi på förmiddagen varit lite sjuka, sen sa jag till mig själv att det här funkar inte. Då bar det av till min farmor som ligger på lasarettet. Polisen stod och pratade med en ung kille vid hans bil, då var ju jag tvungen att parkera där jämte nyfiken som jag är. Men jag fick inte reda på vad det handlade om ändå.


En timme senare bar det av till coop. Jag gillar faktist den affären. 


Sen tyade jag inte köra hem så jag slog en signal till mamma och hörde vad hon gjorde. Tur som jag hade var hon på väg hem. Så vi sällskapade där en timme innan vi körde hem till sambon. Jag hjälpte henne med maten så hon kunde mysa lite med Maja


I morgon ska jag på hemlig utflykt med mormor och morfar. Jag ska köra men de får bestämma vart.

Efter det är det besök på bvc kl. 15,00. Ska bli mycket spännande för madamen känns tung! Sedan blir det bjuda mamma på middag här hemma.


På fredag ska vi ha barnfri eftermiddag, kväll, natt.

Blir en tripp till Karlskorna för shopping, mat och bio. Det fick bli k-krona för jag har presentkort på Gina :)

Så mormor jag ska inte shoppa några kläder för egna pengar :P


I kväll åt vi bakad potatis med kycklingröra. Fiiiin fint det!



Ovido - Quiz & Flashcards